Adresa centrale
Zrmanjska 27, Beograd
Srbija
Telefoni i mail adresa
Free line: 0800 333 000
064 641 6082, 011 3573 017
serbia@helendoron.com
Radno vreme
Radno vreme call centra je
pon-pet od 9h do 20h
subota od 9h do 13h
Zrmanjska 27, Beograd
Srbija
Free line: 0800 333 000
064 641 6082, 011 3573 017
serbia@helendoron.com
Radno vreme call centra je
pon-pet od 9h do 20h
subota od 9h do 13h
We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
Probijanje barijera ka tečnom govoru engleskog jezika
Ovonedeljno pitanje: Mnoga deca čitav život uče engleski jezik, ali ga ipak ne govore tečno. Kako im Helen Doron metodologija može pomoći?
Helen odgovara:
Činjenica je, da je najveća želja svakog roditelja da sve najbolje što može, pruži svom detetu. Ne samo da je moguće izlaganje deteta drugom jeziku u najranijem uzrastu, već je i dokazano da pozitivno utiče na razvoj mozga deteta. Naše tridesetogodišnje iskustvo je podržano rezultatima istraživanja na ovu temu. Najčešći slučaj je da deca počinju da uče engleski jezik u školi. Počinju sa učenjem čitanja i pisanja, a s obzirom na veličinu odeljenja, skoro da i nemaju priliku da vežbaju govorni jezik, odnosno komunikaciju. Često im se neko obraća, ali nisu dužni da odgovore. Ponekad čitanje i pisanje imaju primat nad govornim jezikom.
Neretko se roditelji odlučuju za privatne časove. Najverovatnije je da će dete usvojiti jezik i posedovati izvestan nivo znanja govornog jezika, ali dete ipak neće imati toliko koristi koliko ima od dokazane metodologije pomoću koje će sigurno progovoriti drugi jezik.
Helen Doron metodologija obuhvata četiri osnovna principa koji sačinjavaju sposobnost govora. Iskustvo je pokazalo da učenje u malim grupama, pozadinsko slušanje, pozitivan podsticaj i igranje čine da se jezik uči bez i malo muke.
Učenje jezika zahteva kontekst
Deci je potreban kontekst u kome bi se govorno izražavali. Kako bi se učenje jezika razvijalo, okruženje u kome se ono odigrava mora biti pogodno, dobro struktuirano i mora pružati podršku učesnicima. Mnoga dvojezična deca ne odgovaraju roditelju koji govori engleski jezik na engleskom, već koriste maternji jezik.
Postavlja se pitanje, zbog čega dete koje razume roditelja koji mu se obraća na engleskom jeziku ima potrebu da koristi maternji jezik?
Odgovor je da jezik mora da se uči u lingvističkom i društvenom kontekstu, a najbolje se nauči u prirodnom obliku, kroz diskusije, razgovor i priče.
Na našim časovima engleskog jezika mi stvaramo kontekst. Prema našoj metodi deca već od tri meseca mogu da počnu sa učenjem jezika koje se odvija u izuzetno zabavnim i grupama od četvoro do osmoro dece. Deca imaju koristi od međusobne interakcije, dok sa druge strane dobijaju individualnu pažnju nastavnika. Nastavnik ih čuje kako govore i odgovara im. Osmišljamo igrice u kojima deca moraju da koriste engleski jezik kako bi dobili ono što žele. Kako bi učestvovali u igricama i aktivnostima, takođe moraju da koriste engleski jezik. Naravno, struktura odgovora zavisi od uzrasta deteta.
Ukoliko su veoma mali, uzrasta na primer 2 godine, nećemo zahtevati da govore, ali ukoliko su uzrasta od 4,5, ili 6 godina koristimo one igrice koje će ih ohrabriti da komuniciraju. Nikada ih ne izdvajamo da ne bismo vršili pritisak na njih. Obraćanje – ,,Ti! Odgovori!” nikako se ne praktikuje na našim časovima. Nikada ne upiremo prstom u decu i zahtevamo da nam odgovore, jer takav odnos može uznemiriti ili čak uplašiti decu.
Kada se igraju, deca nisu ni svesna da uče. Način na koji predstavljamo jezik deci kroz igre i aktivnosti ih ohrabruje da govore. Engleski postaje zabavan! Dva faktora koja čine učenje jezika prema našoj metodi spontanim su igrice i pozitivni podsticaj.
Učenje bez imalo muke kroz zabavu i igre
Ne očekujemo od dece da progovore pre prve godine, ali uglavnom negde oko tog uzrasta počnu da izgovaraju reči i fraze. Do uzrasta od godinu i po do dve godine očekujemo od njih da ponove ono što su čuli ili čak da spontano govore na časovima.
Deca su pažljiva i kreativna, ona ne koriste maternji jezik jer im je za komunikaciju dovoljno da ponove ono što su čuli i naravno,razumeli na času. Analiziraju ono što čuju i sami stvaraju nove rečenice. Ovakve reakcije su očekivane i u skladu su sa konceptom časa zasnovanom na igrama i aktivnostima na engleskom jeziku. Ne radi se samo o pukom ponavljanju onoga što su čuli. Nije poenta da nastavnik kaže: ,,The cat is here”, a zatim da deca ponove ,,The cat is here”. Ne, deca moraju da vide i da razumeju situaciju i da kažu šta je u pitanju. Reči su im poznate, strukture su im poznate, tako da bez razmišljanja, sa velikom lakoćom govore, baš zato što je u pitanju igra.
Male grupe u kojima uče, pozitivan podsticaj i učenje kroz zabavu su tri od četiri elementa naše, dokazane, metodologije.
Prolećni upis je u toku!
Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!
[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]
Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:
0800/333-000
30 razloga zbog kojih bi deca trebalo da uče engleski jezik
1. Ako se podučava na pravi način učenje engleskog je – ZABAVA!
2. Bebe bez imalo muke uče engleski jezik upijajući ga kao sunđerčići.
3. Mala deca imaju sposobnost da uče strani jezik bez mešanja akcenata.
4. Dvojezičnoj deci se bolje razvija celokupan nervni sistem.
5. Čak i u veoma ranom uzrastu, blingvalna deca iskazuju bolje razumevanje oblika i šablona.
6. Engleski je zvanični jezik u 53 zemlje sveta.
7. Preko 750 miliona ljudi govori engleski jezik, bilo da im je maternji ili drugi jezik.
8. Engleski jezik je jezik koji se najčešće koristi. Jedna u pet osoba bar razume engleski jezik!
9. Učenjem engleskog jezika otvarate vrata novim kulturama.
10. Dvojezičnost znači da imate potpunu kontrolu nad dva jezika.
11. Engleski je međunarodni jezik komunikacije i koriste ga stotine miliona širom sveta za zabavu, oglašavanje i tehničke svrhe.
12. Engleski je jezik kompjutera i interneta.
13. Engleski je jezik avijacije.
14. Engleski je jezik nauke.
15. Engleski je jezik diplomatije.
16. Engleski je jezik turizma.
17. Engleski je jezik mnogih univerzitetskih knjiga.
18. Znanje engleskog jezika usavršava jezičke sposobnosti maternjeg jezika.
19. Dvojezični ljudi su sposobniji u rešavanju problema.
20. Putovanje i život u inostransvu su daleko prijatniji utoliko i jednostavniji ukoliko ste u mogućnosti da komunicirate na engleskom jeziku.
21. Povećavaju se šanse za zapošljavanje
22. Komunikacija na engleskom jeziku može povećati zaradu za 25%.
23. Poznavanjem engleskog jezika razumećete sve pesme koje su na radiju.
24. Poznavanje engleskog jezika će Vam pomoći da Vas u svakom delu sveta neko razume.
25. Poznavanje engleskog jezika znači da ne morate da koristite Google Translate.
26. Poznavanje engleskog jezika znači da možete da gledate filmove bez prevoda.
27. Poznavanje engleskog jezika povećava mogućnost zaposlenja u inostranstvu.
28. Dvojezične osobe su kreativnije. Sposobne su da za jedan pojam ili ideju osmisle veći broj reči.
29. Većina svetske poslovne komunikacije se odvija na engleskom jeziku.
30. Ukoliko znate engleski jezik, moći ćete da se obratite kraljici Elizabeti ako je sretnete na ulici! :)
Prolećni upis je u toku!
Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!
[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]
Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:
0800/333-000
Kako pružamo podršku na engleskom jeziku?
Da li Vam se nekada dogodilo da želite nekome rečima da pružite podršku, a da nikako ne možete da nađete odgovarajuću kombinaciju?
Helen Doron English Vam nudi 30 ideja kako biste to mogli da uradite na engleskom jeziku.
Kada želimo nekoga da podstaknemo na akciju, da napravi prvi korak, rеći ćemo:
Ukoliko nekome želite da date podstrek da nastavi dobrim ritmom, možete mu reći sledeće:
Kada želimo da podržimo nečiji trud i da ga podstaknemo da izdrži u teškim trenucima, reći ćemo:
Kada je neko pred donošenjem odluke, kažemo mu:
Kada je nekome potrebna inspiracija da započne nešto novo, možemo mu uputiti sledeće reči:
Prolećni upis je u toku!
Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!
[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]
Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:
0800/333-000
Preporuke roditelja
Vesna Petković (Vuk, 5 godina)
Valentina Đokić (Mina, 6 godina)
Aleksandra Nikolić (Branimir, 8 godina)
Milica Gvozdenović (Nikoleta, 20 meseci)
Tanja Sulaver (Ognjen, 4 godine)
Viktorija Popović (Elena, 6 godina)
Predrag Lazović (Maša, 6 godina)
Jovan Radinović (Milica, 6 godina)
Aleksandar Benović (Ivana, 5 godina)
Dubravka Pantazidis (Marija, 17 meseci)
Jelena Kis (Uma, 10 godina i Tibor, 6 godina)
Branka Perisic (Majda, 5 godina)
Prolećni upis je u toku!
Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!
[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]
Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:
0800/333-000
Odbrojavajmo dane do Božića zajedno sa Helen Doron! Nova pesma iz Helen Doron produkcije!
Opšte je poznato da je engleski jezik maternji ljudima koji žive na raznim krajevima sveta i deo je njihovih kultura. Engleski jezik, kao i svaki drugi jezik obuhvata različite izgovore u zavisnosti od područja u kome se govori. Svaki izgovor ima svoje specifičnosti.
Inspirisani time, ispevali smo novu verziju tradicionalne božićne pesme “12 dana Božića”. Naša adaptirana verzija ove pesme prikazuje 12 različitih izgovora engleskog jezika iz onih delova sveta u kojima je engleski jezik maternji. Na ovaj način da deca i roditelji mogu naučiti da razlikuju izgovore engleskog jezika dok uživaju u zabavnom animiranom videu.
30 saveta kako da pomognete detetu da izgradi samopoštovanje
Živimo u vremenu kada je učenje dece pravim vrednostima veliki izazov. Mladi ljudi su okruženi pametnim napravama i modernom tehnologijom, nerealnim obećanjima oglašivača i političara, kao i televizijskim programima i filmovima koji nisu prilagođeni deci, iako je mnoštvo sadržaja upućeno njima. Roditelji i nastavnici se mogu suočiti sa velikim poteškoćama da u deci razviju osobine kao što su: iskrenost, samopoštovanje i poštovanje drugih, skromnost i hrabrost.
Evo 30 ideja koje Vam mogu pomoći u ovom kompleksnom izazovu.
Možete sa decom svakodnevno pričati o jednoj od njih ili razgovarati o jednoj ideji svake sedmice. Bitno je da čujete i njihovo mišljenje i shvatanje, bilo bi lepo i da Vam kažu šta su uradili kako bi praktikovali jednu od njih.
1. Važnije je kako delam nego kako izgledam.
2. Prema drugima se odnosim onako kako bih voleo da se oni odnose prema meni.
3. U redu je smejati se smešnom, ali ne i smejati se drugima.
4. Verujem da sam osoba koja može da uradi velike stvari.
5. Prema svima se odnosim sa poštovanjem.
6. Kada slušam, pokazujem drugima da mi je stalo do njih.
7. Kada volontiram da bih pomogao drugima, doprinosim kako svojoj zajednici tako i svom duhu.
8. Razmišljam svojom glavom i pravim izbore koji su dobri za mene.
9. Svaki novi dan mi nudi mogućnost da budem bolji.
10. Trudim se da razumem osećanja svojih bližnjih i svojih prijatelja.
11. Kada pogrešim, trudim se da grešku i ispravim, ali i da je ne ponovim.
12. Osećam se dobro kada delim sa drugima.
13. Kada tražim rešenje za svoj problem, nikako ne smem povrediti druge i sebe.
14. Kada se osmehnem drugima, oni će mi uzvrati osmehom.
15. Ohrabrujem svoje prijatelje da se u svemu trude najviše što mogu.
16. Iskren sam, ne varam i ne kradem.
17. Trudim se izražavam svoju kreativnost.
18. Odgovoran sam prema obećanjima koje dam.
19. Zahvalan sam na onome što imam, i delim sa drugima.
20. Svakog dana se trudim da naučim nešto novo.
21. Kada mi nešto ne ide u korist, trudim se da budem bolji.
22. Ne podsmevam se drugima.
23. Osećam se uspšenim kada dam sve od sebe.
24. Vodim računa o zdravlju i hranim se zdravo.
25. Kada sarađujem sa drugima, uradim više.
26. Trudim se da upoznam vršnjake koji su drugačiji.
27. S obzirom da govorim istinu, prijatelji mi veruju.
28. Uvek se trudim da vidim dobro u drugima.
29. Razmislim pre nego što učinim. Moje delanje utiče na druge.
30. Trudim se da vodim računa o očuvanju životne sredine.
[button text=”Prijavite se za besplatan demo čas” url=”http://helendoron.rs/tromesecni-kursevi/”]