Adresa centrale
Zrmanjska 27, Beograd
Srbija
Telefoni i mail adresa
Free line: 0800 333 000
064 641 6082, 011 3573 017
serbia@helendoron.com
Radno vreme
Radno vreme call centra je
pon-pet od 9h do 20h
subota od 9h do 13h
Zrmanjska 27, Beograd
Srbija
Free line: 0800 333 000
064 641 6082, 011 3573 017
serbia@helendoron.com
Radno vreme call centra je
pon-pet od 9h do 20h
subota od 9h do 13h
We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
30 razloga zbog kojih bi deca trebalo da uče engleski jezik
1. Ako se podučava na pravi način učenje engleskog je – ZABAVA!
2. Bebe bez imalo muke uče engleski jezik upijajući ga kao sunđerčići.
3. Mala deca imaju sposobnost da uče strani jezik bez mešanja akcenata.
4. Dvojezičnoj deci se bolje razvija celokupan nervni sistem.
5. Čak i u veoma ranom uzrastu, blingvalna deca iskazuju bolje razumevanje oblika i šablona.
6. Engleski je zvanični jezik u 53 zemlje sveta.
7. Preko 750 miliona ljudi govori engleski jezik, bilo da im je maternji ili drugi jezik.
8. Engleski jezik je jezik koji se najčešće koristi. Jedna u pet osoba bar razume engleski jezik!
9. Učenjem engleskog jezika otvarate vrata novim kulturama.
10. Dvojezičnost znači da imate potpunu kontrolu nad dva jezika.
11. Engleski je međunarodni jezik komunikacije i koriste ga stotine miliona širom sveta za zabavu, oglašavanje i tehničke svrhe.
12. Engleski je jezik kompjutera i interneta.
13. Engleski je jezik avijacije.
14. Engleski je jezik nauke.
15. Engleski je jezik diplomatije.
16. Engleski je jezik turizma.
17. Engleski je jezik mnogih univerzitetskih knjiga.
18. Znanje engleskog jezika usavršava jezičke sposobnosti maternjeg jezika.
19. Dvojezični ljudi su sposobniji u rešavanju problema.
20. Putovanje i život u inostransvu su daleko prijatniji utoliko i jednostavniji ukoliko ste u mogućnosti da komunicirate na engleskom jeziku.
21. Povećavaju se šanse za zapošljavanje
22. Komunikacija na engleskom jeziku može povećati zaradu za 25%.
23. Poznavanjem engleskog jezika razumećete sve pesme koje su na radiju.
24. Poznavanje engleskog jezika će Vam pomoći da Vas u svakom delu sveta neko razume.
25. Poznavanje engleskog jezika znači da ne morate da koristite Google Translate.
26. Poznavanje engleskog jezika znači da možete da gledate filmove bez prevoda.
27. Poznavanje engleskog jezika povećava mogućnost zaposlenja u inostranstvu.
28. Dvojezične osobe su kreativnije. Sposobne su da za jedan pojam ili ideju osmisle veći broj reči.
29. Većina svetske poslovne komunikacije se odvija na engleskom jeziku.
30. Ukoliko znate engleski jezik, moći ćete da se obratite kraljici Elizabeti ako je sretnete na ulici! :)
Prolećni upis je u toku!
Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!
[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]
Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:
0800/333-000
Kako pružamo podršku na engleskom jeziku?
Da li Vam se nekada dogodilo da želite nekome rečima da pružite podršku, a da nikako ne možete da nađete odgovarajuću kombinaciju?
Helen Doron English Vam nudi 30 ideja kako biste to mogli da uradite na engleskom jeziku.
Kada želimo nekoga da podstaknemo na akciju, da napravi prvi korak, rеći ćemo:
Ukoliko nekome želite da date podstrek da nastavi dobrim ritmom, možete mu reći sledeće:
Kada želimo da podržimo nečiji trud i da ga podstaknemo da izdrži u teškim trenucima, reći ćemo:
Kada je neko pred donošenjem odluke, kažemo mu:
Kada je nekome potrebna inspiracija da započne nešto novo, možemo mu uputiti sledeće reči:
Prolećni upis je u toku!
Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!
[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]
Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:
0800/333-000
Preporuke roditelja
Vesna Petković (Vuk, 5 godina)
Valentina Đokić (Mina, 6 godina)
Aleksandra Nikolić (Branimir, 8 godina)
Milica Gvozdenović (Nikoleta, 20 meseci)
Tanja Sulaver (Ognjen, 4 godine)
Viktorija Popović (Elena, 6 godina)
Predrag Lazović (Maša, 6 godina)
Jovan Radinović (Milica, 6 godina)
Aleksandar Benović (Ivana, 5 godina)
Dubravka Pantazidis (Marija, 17 meseci)
Jelena Kis (Uma, 10 godina i Tibor, 6 godina)
Branka Perisic (Majda, 5 godina)
Prolećni upis je u toku!
Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!
[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]
Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:
0800/333-000
Odbrojavajmo dane do Božića zajedno sa Helen Doron! Nova pesma iz Helen Doron produkcije!
Opšte je poznato da je engleski jezik maternji ljudima koji žive na raznim krajevima sveta i deo je njihovih kultura. Engleski jezik, kao i svaki drugi jezik obuhvata različite izgovore u zavisnosti od područja u kome se govori. Svaki izgovor ima svoje specifičnosti.
Inspirisani time, ispevali smo novu verziju tradicionalne božićne pesme “12 dana Božića”. Naša adaptirana verzija ove pesme prikazuje 12 različitih izgovora engleskog jezika iz onih delova sveta u kojima je engleski jezik maternji. Na ovaj način da deca i roditelji mogu naučiti da razlikuju izgovore engleskog jezika dok uživaju u zabavnom animiranom videu.
30 saveta kako da pomognete detetu da izgradi samopoštovanje
Živimo u vremenu kada je učenje dece pravim vrednostima veliki izazov. Mladi ljudi su okruženi pametnim napravama i modernom tehnologijom, nerealnim obećanjima oglašivača i političara, kao i televizijskim programima i filmovima koji nisu prilagođeni deci, iako je mnoštvo sadržaja upućeno njima. Roditelji i nastavnici se mogu suočiti sa velikim poteškoćama da u deci razviju osobine kao što su: iskrenost, samopoštovanje i poštovanje drugih, skromnost i hrabrost.
Evo 30 ideja koje Vam mogu pomoći u ovom kompleksnom izazovu.
Možete sa decom svakodnevno pričati o jednoj od njih ili razgovarati o jednoj ideji svake sedmice. Bitno je da čujete i njihovo mišljenje i shvatanje, bilo bi lepo i da Vam kažu šta su uradili kako bi praktikovali jednu od njih.
1. Važnije je kako delam nego kako izgledam.
2. Prema drugima se odnosim onako kako bih voleo da se oni odnose prema meni.
3. U redu je smejati se smešnom, ali ne i smejati se drugima.
4. Verujem da sam osoba koja može da uradi velike stvari.
5. Prema svima se odnosim sa poštovanjem.
6. Kada slušam, pokazujem drugima da mi je stalo do njih.
7. Kada volontiram da bih pomogao drugima, doprinosim kako svojoj zajednici tako i svom duhu.
8. Razmišljam svojom glavom i pravim izbore koji su dobri za mene.
9. Svaki novi dan mi nudi mogućnost da budem bolji.
10. Trudim se da razumem osećanja svojih bližnjih i svojih prijatelja.
11. Kada pogrešim, trudim se da grešku i ispravim, ali i da je ne ponovim.
12. Osećam se dobro kada delim sa drugima.
13. Kada tražim rešenje za svoj problem, nikako ne smem povrediti druge i sebe.
14. Kada se osmehnem drugima, oni će mi uzvrati osmehom.
15. Ohrabrujem svoje prijatelje da se u svemu trude najviše što mogu.
16. Iskren sam, ne varam i ne kradem.
17. Trudim se izražavam svoju kreativnost.
18. Odgovoran sam prema obećanjima koje dam.
19. Zahvalan sam na onome što imam, i delim sa drugima.
20. Svakog dana se trudim da naučim nešto novo.
21. Kada mi nešto ne ide u korist, trudim se da budem bolji.
22. Ne podsmevam se drugima.
23. Osećam se uspšenim kada dam sve od sebe.
24. Vodim računa o zdravlju i hranim se zdravo.
25. Kada sarađujem sa drugima, uradim više.
26. Trudim se da upoznam vršnjake koji su drugačiji.
27. S obzirom da govorim istinu, prijatelji mi veruju.
28. Uvek se trudim da vidim dobro u drugima.
29. Razmislim pre nego što učinim. Moje delanje utiče na druge.
30. Trudim se da vodim računa o očuvanju životne sredine.
[button text=”Prijavite se za besplatan demo čas” url=”http://helendoron.rs/tromesecni-kursevi/”]
Šest razloga zbog kojih je tradicionalno učenje jezika neuspešno
Nije neophodno isticati važnost učenja stranog jezika. Od davnina se učenju jezika posvećuje velika pažnja, te svi obrazovni sistemi uključuju učenje bar jednog jezika koji nije maternji.
Međutim, uzrast u kojem deca počinju sa učenjem stranog jezika varira od zemlje do zemlje. Prosečan uzrast početka učenja stranog jezika u obaveznom obrazovanju je 8 godina. Pohađanje akademskih studija bilo kog smera je praktično nezamislivo bez odličnog znanja engleskog jezika. Ipak, čini se da sistemsko obrazovanje ne posvećuje dovoljno pažnje načinu na koji deca uče engleski ili bilo koji drugi jezik.
U nastavku ćemo navesti 6 razloga zbog kojih je učenje engleskog jezika u velikim obrazovnim sistemima neadekvatno.
Prvi razlog
Od učenika se očekuje da usavrše sve aspekte jezika istovremeno. Umesto da deca prvenstveno usvoje melodiju jezika, na isti način na koji su učili maternji jezik, od desetogodišnjaka, na primer, se očekuje da istovremeno prepozna zvuke i simbole ( slova), koja mogu biti potpuno drugo pismo od onoga koje su do tada naučili, da savlada apstraktna i neretko zbunjujuća gramatička pravila, i da naravno, nađu način da sve moždane aktivnosti koje se od njih očekuju, odrade istovremeno. Slušanje, razumevanje, čitanje, pisanje i usmeno izražavanje novih i nepoznatih zvukova su potpuno odvojene radnje.
Za decu je veoma važno da prvenstveno „naviknu sluh” na novi jezik, slušajući ga, zatim da progovore jezik, a kasnije da ga čitaju i pišu. Sve ove aktivnosti predstavljaju prirodan proces učenja maternjeg jezika. Ovakav redosled bi trebalo da se poštuje pri usvajanju bilo kog jezika.
Drugi razlog
Đaci ne dobijaju dovoljno vremena za konverzaciju. Savladavanje konverzacije podrazumava prefinjenu i suptilnu igru vokalizacije i slušanja. Slušanjem sebe prilagođavamo i usavršavamo izgovor. U velikim učionicama se od đaka često očekuje da ponavaljaju ili recituju u velikim grupama, te na taj način nastavnik ne može da obrati pažnju na izgovor svakog đaka ili što je još štetnije, đaci nemaju priliku da čuju sami sebe. Vreme za razgovor „jedan-na jedan” je veoma ograničeno. Česta je pojava da „glavni” đaci dominiraju vremenom namenjenim za konverzaciju. Stidljivi ili nesigurni đaci blede u pozadini i može se desiti da i po nekoliko časova ne dobiju priliku da se izraze na stranom jeziku.
Treći razlog
Đaci ne dobijaju dovoljno direktnih komentara nastavnika. U standardnim učionicama sa 30 do 40 đaka, nastavnici nemaju vremena da se posvete đacima individualno. Dok se, sa druge strane, od đaka očekuje da ponavljaju u grupama, što im daje mogućnost da vođstvo prepuste „verbalno slobodnijim” drugarima. Čak i u skupim školskim sistemima sa naprednim jezičkim laboratorijama i multimedijalnim treninzima, polaznici često rade bez nastavnika koji bi direktno pratili njihov napredak.
Četvrti razlog
Čini se šteta izgovoru. S obzirom da nije obavezno da nastavniku jezik koji predaje bude maternji, deca često za model imaju nastavnika koji, sasvim prirodno, nema najsavršeniji i u potpunosti tačan izgovor. U zavisnosti od zemlje i maternjeg jezika, jezik nastavnika može, manje ili više biti obojen akcentom, koji, svakako ne pomaže đacima da savladaju ispravan izgovor.
Peti razlog
Zatvaranje u sebe vodi do neuspeha. Iako se možda ne čini na prvi pogled, ali stariji đaci su stidljiviji od mlađih, te im izražavanje na stranom jeziku neretko stvara nelagodu. Sistem obrazovanja kod dece svakako usavršava sposobnost čitanja, pisanja i razumevanja jezika, ali sa druge strane škole nam pružaju diplomce koji čitaju engleski jezik na najvišem nivou koju škola pruža i imaju sjajne ocene, ali nisu u stanju da pitaju za pravac u stranoj zemlji ili da poruče hranu u restoranu.
Strah od neuspeha se ne vezuje samo za učenje jezika, ali su u tom polju najvidljiviji njegovi uticaji. Naime, izgovor zvukova koji ne postoje u maternjem jeziku nekima može predstavljati nesavladiv izazov, kao i učenje putem ukazivanja na greške ili neprirodno proširivanje rečnika koji mogu, na žalost, dovesti do razvijanja averzije prema jeziku.
Šesti razlog
Tradicionalni obrazovni modeli se zasnivaju na ispravljanju. Zapadni sistemi edukacije, veliku pažnju posvećuju pukom memorisanju. Uspeh učenika se često zasniva na sposobnosti da ponovi činjenice napisane u udžbeniku. Procenjivanje i ocenjivanje se uglavnom svodi na ispravljanje, odnosno ukazivanje na greške u domaćim zadacima ili na testovima. Ovakav način procenjivanja znanja čini nesigurne đake još nesigurnijim, te zbog straha od grešaka, da mogu, ne bi ni progovarali na stranom jeziku.
Naveli smo razloge koji onemogućavaju uspešno usvajanje jezika, odnosno usavršavanje sposobnosti koje su neophodne za kvalitetno učenje jezika. Rezultati testova u tradicionalnim sistemima govore sami za sebe, odnosno ukazuju na to da tradicionalne metode učenja jezika nisu uspešne. Ne mali broj đaka zavši školovanje sa visokim ocenama iz stranih jezika, ali su, na žalost, ocene jedino što sa sobom ponesu. Znanje neretko ostane na jako niskom nivou, nedovoljnom za osnovnu komunikaciju.
Međutim, rešenje je jednostavnije i bliže nego što mislite. Strani jezik bi trebalo učiti na potpuno drugačiji način. O ovome više možete naći na www.helendoron.rs