1. Ako se podučava na pravi način učenje engleskog je – ZABAVA!

2. Bebe bez imalo muke uče engleski jezik upijajući ga kao sunđerčići.

3. Mala deca imaju sposobnost da uče strani jezik bez mešanja akcenata.

4. Dvojezičnoj deci se bolje razvija celokupan nervni sistem.

5. Čak i u veoma ranom uzrastu, blingvalna deca iskazuju bolje razumevanje oblika i šablona.

6. Engleski je zvanični jezik u 53 zemlje sveta.

7. Preko 750 miliona ljudi govori engleski jezik, bilo da im je maternji ili drugi jezik.

8. Engleski jezik je jezik koji se najčešće koristi. Jedna u pet osoba bar razume engleski jezik!

9. Učenjem engleskog jezika otvarate vrata novim kulturama.

10. Dvojezičnost znači da imate potpunu kontrolu nad dva jezika.

11. Engleski je međunarodni jezik komunikacije i koriste ga stotine miliona širom sveta za zabavu, oglašavanje i tehničke svrhe.

12. Engleski je jezik kompjutera i interneta.

13. Engleski je jezik avijacije.

14. Engleski je jezik nauke.

15. Engleski je jezik diplomatije.

16. Engleski je jezik turizma.

17. Engleski je jezik mnogih univerzitetskih knjiga.

18. Znanje engleskog jezika usavršava jezičke sposobnosti maternjeg jezika.

19. Dvojezični ljudi su sposobniji u rešavanju problema.

20. Putovanje i život u inostransvu su daleko prijatniji utoliko i jednostavniji ukoliko ste u mogućnosti da komunicirate na engleskom jeziku.

21. Povećavaju se šanse za zapošljavanje

22. Komunikacija na engleskom jeziku može povećati zaradu za 25%.

23. Poznavanjem engleskog jezika razumećete sve pesme koje su na radiju.

24. Poznavanje engleskog jezika će Vam pomoći da Vas u svakom delu sveta neko razume.

25. Poznavanje engleskog jezika znači da ne morate da koristite Google Translate.

26. Poznavanje engleskog jezika znači da možete da gledate filmove bez prevoda.

27. Poznavanje engleskog jezika povećava mogućnost zaposlenja u inostranstvu.

28. Dvojezične osobe su kreativnije. Sposobne su da za jedan pojam ili ideju osmisle veći broj reči.

29. Većina svetske poslovne komunikacije se odvija na engleskom jeziku.

30. Ukoliko znate engleski jezik, moći ćete da se obratite kraljici Elizabeti ako je sretnete na ulici! :)

 

Prolećni upis je u toku!

 

Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!

[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]

Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:

0800/333-000

Da li Vam se nekada dogodilo da želite nekome rečima da pružite podršku, a da nikako ne možete da nađete odgovarajuću kombinaciju?

Helen Doron English Vam nudi 30 ideja kako biste to mogli da uradite na engleskom jeziku.

Kada želimo nekoga da podstaknemo na akciju, da napravi prvi korak, rеći ćemo:

  • Give it a try.
  • Go for it.
  • Why not?
  • It’s worth a shot.
  • What are you waiting for?
  • What do you have to lose?
  • You might as well.
  • Just do it.

Ukoliko nekome želite da date podstrek da nastavi dobrim ritmom, možete mu reći sledeće:

  • There you go!
  • Keep up the good work.
  • Keep it up.
  • Good job.
  • I’m so proud of you!

Kada želimo da podržimo nečiji trud i da ga podstaknemo da izdrži u teškim trenucima, reći ćemo:

  • Hang in there.
  • Don’t give up.
  • Keep pushing.
  • Keep fighting!
  • Stay strong.
  • Never give up.
  • Never say ‘die’.
  • Come on! You can do it!.

Kada je neko pred donošenjem odluke, kažemo mu:

  • I’ll support you either way.
  • I’m behind you 100%.
  • It’s totally up to you.
  • It’s your call.

Kada je nekome potrebna inspiracija da započne nešto novo, možemo mu uputiti sledeće reči:

  • Follow your dreams.
  • Reach for the stars.
  • Do the impossible.
  • Believe in yourself.
  • The sky is the limit.

 

Prolećni upis je u toku!

 

Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!

[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]

Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:

0800/333-000

Prezadovoljni smo što je naše dete u kratkom vremenskom intervalu zavolelo engleski jezik. Mislimo da je njegov fond reči na zavidnom nivou, obzirom na uzrast, tako da smo definitivno prezadovoljni metodom, školom i Ivanom.

Vesna Petković (Vuk, 5 godina)

Metod rada škole Helen Doron je za decu neopterećujuć i lak. Kroz igru prihvataju lakše nova znanja, a izgled učionice i to što ne sede u školskim klupama čini da su opušteniji i otvoreniji za saradnju i učenje. Deca prihvataju i nove reči i način izgovora vrlo brzo i sa razumevanjem, čak pošto uče kroz slike i pomagala različite vrste, dešava se da za neku reč koju nauče i umeju da upotrebe, ne znaju odgovarajuću na maternjem jeziku. Ukratko, prezadovoljni su i roditelji i deca.

Valentina Đokić (Mina, 6 godina)

Prateći svoje dete kroz metod učenja rada Helen Doron škole, došla sam do saznanja da je na lagan i opušten način došao vrlo brzo do zadovoljavajućeg znanja iz engleskog jezika. Rado dolazi na časove kako zbog samog učenja, tako i zbog druženje sa ostalom decom koje se odvija u krajnje prijatnom ambijentu, uz uvek nasmejanu i vedru im nastavnicu. Ovu školu i njen način rada toplo preporučujem i ostalim roditeljima koji žele da ulažu u svoju decu i njihov razvoj.

Aleksandra Nikolić (Branimir, 8 godina)

Veoma smo zadovoljni i iznenađeni koliko brzo i rado naše dete uči engleski kroz igru i zabavu. Ona prosto obožava da dolazi na časove!

Milica Gvozdenović (Nikoleta, 20 meseci)

Metod učenja je zaista nešto čime sam se oduševila! Kroz igru i pesmu deca prihvataju reči engleskog jezika kao nešto potpuno normalno, svakidašnje, kao svoj maternji jezik. Čak počinju da koriste engleske reči i kada nisu na času, tj. u kući, vrtiću… Način predavanja novih pojmova je svakako za preporučiti, ne samo za školicu stranog jezika, već i u školi – osnovnoj, vrtiću, pa i u krugu porodice. Deca sve lakše i brže shvataju kroz igru i pesme. Prosto rečeno – oduševljena sam i svim roditeljima je preporučujem.

Tanja Sulaver (Ognjen, 4 godine)

Mislim da je spontan pristup u usvajanju pojmova novog jezika ono što motiviše dete za dalji rad i čini ga prihvatljivim. Takođe, svakodnevno slušanje materijala sa časova kod kuće doprinosi osećaju poznatosti i sigurnosti. Odlazak na časove dete ne oseća kao obavezu i nametanje. Očekujem da će se rezultat pokazati posle dve godine pohađanja.

Viktorija Popović (Elena, 6 godina)

Na školu i metode obuke nemamo nikakvih zamerki. Sledeće godine ćemo upisati i drugo dete, tako da je i to potvrda rada škole Helen Doron kao i samog metoda.

Predrag Lazović (Maša, 6 godina)

Kao roditelji naše kćerke Milice, imamo vrlo pozitivan utisak o školi Helen Doron. Za razliku od klasičnih škola i kurseva engleskog jezika gde se program izvodi školskim načinom, kod Helen Doron škole i metode dobra strana je ta da se uspostavlja blizak i spontan odnos između nastavnika i deteta i da se nastava odvija kroz pesmu, igru i druženje.

Jovan Radinović (Milica, 6 godina)

Dobro organizovana metoda za upoznavanje i lako učenje engleskog jezika kroz neposredan kontakt, igru i druženje.

Aleksandar Benović (Ivana, 5 godina)

Marija je krenula u Helen Doron školicu sa 11 i po meseci i ja sam jako zadovoljna njenom reakcijom na metod i njenu učiteljicu. Kada joj kažem da idemo u školicu ona je već kod vrata i vrlo zadovoljno čeka da krene na engleski. Voli i devojčice koje su sa njom u grupi i vrlo se lepo slažu i igraju.

Dubravka Pantazidis (Marija, 17 meseci)

Ne mogu da prosudim o metodu Helen Doron skole iz profesionalnog ugla, no kao roditelj mogu da primetim da je njihov izgovor engleskog neuporedivo bolji od onog naucenog u skoli, a ono sto mi je posebno zanimljivo jeste da su oni uvek veseli i puni energije kada se vrate sa casa.

Jelena Kis (Uma, 10 godina i Tibor, 6 godina)

Izvrstan metod ucenja, temeljan, praktican, lako i brzo primenljiv u praksi. Dete brzo uci a znanje je progresivno.

Branka Perisic (Majda, 5 godina)

Prolećni upis je u toku!

 

Prijavite se za BESPLATAN čas i dođite sa vašom decom!

[button text=”Prijavite se!” url=”http://helendoron.rs/upis-2018-2019/”]

Za sve informacije možete pozvati našu besplatnu liniju:

0800/333-000

Opšte je poznato da je engleski jezik maternji ljudima koji žive na raznim krajevima sveta i deo je njihovih kultura. Engleski jezik, kao i svaki drugi jezik obuhvata različite izgovore u zavisnosti od područja u kome se govori. Svaki izgovor ima svoje specifičnosti.

Inspirisani time, ispevali smo novu verziju tradicionalne božićne pesme “12 dana Božića”. Naša adaptirana verzija ove pesme prikazuje 12 različitih izgovora engleskog jezika iz onih delova sveta u kojima je engleski jezik maternji. Na ovaj način da deca i roditelji mogu naučiti da razlikuju izgovore engleskog jezika dok uživaju u zabavnom animiranom videu.

Živimo u vremenu kada je učenje dece pravim vrednostima veliki izazov. Mladi ljudi su okruženi pametnim napravama i modernom tehnologijom, nerealnim obećanjima oglašivača i političara, kao i televizijskim programima i filmovima koji nisu prilagođeni deci, iako je mnoštvo sadržaja upućeno njima. Roditelji i nastavnici se mogu suočiti sa velikim poteškoćama da u deci razviju osobine kao što su: iskrenost, samopoštovanje i poštovanje drugih, skromnost i hrabrost.

Evo 30 ideja koje Vam mogu pomoći u ovom kompleksnom izazovu.

Možete sa decom svakodnevno pričati o jednoj od njih ili razgovarati o jednoj ideji svake sedmice. Bitno je da čujete i njihovo mišljenje i shvatanje, bilo bi lepo i da Vam kažu šta su uradili kako bi praktikovali jednu od njih.

 

1. Važnije je kako delam nego kako izgledam.

2. Prema drugima se odnosim onako kako bih voleo da se oni odnose prema meni.

3. U redu je smejati se smešnom, ali ne i smejati se drugima.

4. Verujem da sam osoba koja može da uradi velike stvari.

feminism-1024x682

5. Prema svima se odnosim sa poštovanjem.

6. Kada slušam, pokazujem drugima da mi je stalo do njih.

7. Kada volontiram da bih pomogao drugima, doprinosim kako svojoj zajednici tako i svom duhu.

8. Razmišljam svojom glavom i pravim izbore koji su dobri za mene.

9. Svaki novi dan mi nudi mogućnost da budem bolji.

10. Trudim se da razumem osećanja svojih bližnjih i svojih prijatelja.

11. Kada pogrešim, trudim se da grešku i ispravim, ali i da je ne ponovim.

12. Osećam se dobro kada delim sa drugima.

13. Kada tražim rešenje za svoj problem, nikako ne smem povrediti druge i sebe.

14. Kada se osmehnem drugima, oni će mi uzvrati osmehom.

15. Ohrabrujem svoje prijatelje da se u svemu trude najviše što mogu.

16. Iskren sam, ne varam i ne kradem.

17. Trudim se izražavam svoju kreativnost.

18. Odgovoran sam prema obećanjima koje dam.

19. Zahvalan sam na onome što imam, i delim sa drugima.

20. Svakog dana se trudim da naučim nešto novo.

21. Kada mi nešto ne ide u korist, trudim se da budem bolji.

22. Ne podsmevam se drugima.

23. Osećam se uspšenim kada dam sve od sebe.

24. Vodim računa o zdravlju i hranim se zdravo.

25. Kada sarađujem sa drugima, uradim više.

26. Trudim se da upoznam vršnjake koji su drugačiji.

27. S obzirom da govorim istinu, prijatelji mi veruju.

28. Uvek se trudim da vidim dobro u drugima.

29. Razmislim pre nego što učinim. Moje delanje utiče na druge.

30. Trudim se da vodim računa o očuvanju životne sredine.

 

[button text=”Prijavite se za besplatan demo čas” url=”http://helendoron.rs/tromesecni-kursevi/”]

Nije neophodno isticati važnost učenja stranog jezika. Od davnina se učenju jezika posvećuje velika pažnja, te svi obrazovni sistemi uključuju učenje bar jednog jezika koji nije maternji.

Međutim, uzrast u kojem deca počinju sa učenjem stranog jezika varira od zemlje do zemlje. Prosečan uzrast početka učenja stranog jezika u obaveznom obrazovanju je 8 godina. Pohađanje akademskih studija bilo kog smera je praktično nezamislivo bez odličnog znanja engleskog jezika. Ipak, čini se da sistemsko obrazovanje ne posvećuje dovoljno pažnje načinu na koji deca uče engleski ili bilo koji drugi jezik.

U nastavku ćemo navesti 6 razloga zbog kojih je učenje engleskog jezika u velikim obrazovnim sistemima neadekvatno.

Prvi razlog

Od učenika se očekuje da usavrše sve aspekte jezika istovremeno. Umesto da deca prvenstveno usvoje melodiju jezika, na isti način na koji su učili maternji jezik, od desetogodišnjaka, na primer, se očekuje da istovremeno prepozna zvuke i simbole ( slova), koja mogu biti potpuno drugo pismo od onoga koje su do tada naučili, da savlada apstraktna i neretko zbunjujuća gramatička pravila, i da naravno, nađu način da sve moždane aktivnosti koje se od njih očekuju, odrade istovremeno. Slušanje, razumevanje, čitanje, pisanje i usmeno izražavanje novih i nepoznatih zvukova su potpuno odvojene radnje.

Za decu je veoma važno da prvenstveno „naviknu sluh” na novi jezik, slušajući ga, zatim da progovore jezik, a kasnije da ga čitaju i pišu. Sve ove aktivnosti predstavljaju prirodan proces učenja maternjeg jezika. Ovakav redosled bi trebalo da se poštuje pri usvajanju bilo kog jezika.

Drugi razlog

Đaci ne dobijaju dovoljno vremena za konverzaciju. Savladavanje konverzacije podrazumava prefinjenu i suptilnu igru vokalizacije i slušanja. Slušanjem sebe prilagođavamo i usavršavamo izgovor. U velikim učionicama se od đaka često očekuje da ponavaljaju ili recituju u velikim grupama, te na taj način nastavnik ne može da obrati pažnju na izgovor svakog đaka ili što je još štetnije, đaci nemaju priliku da čuju sami sebe. Vreme za razgovor „jedan-na jedan” je veoma ograničeno. Česta je pojava da „glavni” đaci dominiraju vremenom namenjenim za konverzaciju. Stidljivi ili nesigurni đaci blede u pozadini i može se desiti da i po nekoliko časova ne dobiju priliku da se izraze na stranom jeziku.

Treći razlog

Đaci ne dobijaju dovoljno direktnih komentara nastavnika. U standardnim učionicama sa 30 do 40 đaka, nastavnici nemaju vremena da se posvete đacima individualno. Dok se, sa druge strane, od đaka očekuje da ponavljaju u grupama, što im daje mogućnost da vođstvo prepuste „verbalno slobodnijim” drugarima. Čak i u skupim školskim sistemima sa naprednim jezičkim laboratorijama i multimedijalnim treninzima, polaznici često rade bez nastavnika koji bi direktno pratili njihov napredak.

Četvrti razlog

Čini se šteta izgovoru. S obzirom da nije obavezno da nastavniku jezik koji predaje bude maternji, deca često za model imaju nastavnika koji, sasvim prirodno, nema najsavršeniji i u potpunosti tačan izgovor. U zavisnosti od zemlje i maternjeg jezika, jezik nastavnika može, manje ili više biti obojen akcentom, koji, svakako ne pomaže đacima da savladaju ispravan izgovor.

Peti razlog

Zatvaranje u sebe vodi do neuspeha. Iako se možda ne čini na prvi pogled, ali stariji đaci su stidljiviji od mlađih, te im izražavanje na stranom jeziku neretko stvara nelagodu. Sistem obrazovanja kod dece svakako usavršava sposobnost čitanja, pisanja i razumevanja jezika, ali sa druge strane škole nam pružaju diplomce koji čitaju engleski jezik na najvišem nivou koju škola pruža i imaju sjajne ocene, ali nisu u stanju da pitaju za pravac u stranoj zemlji ili da poruče hranu u restoranu.

Strah od neuspeha se ne vezuje samo za učenje jezika, ali su u tom polju najvidljiviji njegovi uticaji. Naime, izgovor zvukova koji ne postoje u maternjem jeziku nekima može predstavljati nesavladiv izazov, kao i učenje putem ukazivanja na greške ili neprirodno proširivanje rečnika koji mogu, na žalost, dovesti do razvijanja averzije prema jeziku.

Šesti razlog

Tradicionalni obrazovni modeli se zasnivaju na ispravljanju. Zapadni sistemi edukacije, veliku pažnju posvećuju pukom memorisanju. Uspeh učenika se često zasniva na sposobnosti da ponovi činjenice napisane u udžbeniku. Procenjivanje i ocenjivanje se uglavnom svodi na ispravljanje, odnosno ukazivanje na greške u domaćim zadacima ili na testovima. Ovakav način procenjivanja znanja čini nesigurne đake još nesigurnijim, te zbog straha od grešaka, da mogu, ne bi ni progovarali na stranom jeziku.

Naveli smo razloge koji onemogućavaju uspešno usvajanje jezika, odnosno usavršavanje sposobnosti koje su neophodne za kvalitetno učenje jezika. Rezultati testova u tradicionalnim sistemima govore sami za sebe, odnosno ukazuju na to da tradicionalne metode učenja jezika nisu uspešne. Ne mali broj đaka zavši školovanje sa visokim ocenama iz stranih jezika, ali su, na žalost, ocene jedino što sa sobom ponesu. Znanje neretko ostane na jako niskom nivou, nedovoljnom za osnovnu komunikaciju.

Međutim, rešenje je jednostavnije i bliže nego što mislite. Strani jezik bi trebalo učiti na potpuno drugačiji način. O ovome više možete naći na www.helendoron.rs